مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-13سياسي

ایجاد فرصت برابر جذب نیرو در شهرداری تهران برای عموم شهروندان واجد شرایط


با اجرای طرح دستیاران، فرصت برابر برای ارتقای جایگاه کارکنان توانمند، مستعد و کارآمد در سطوح مدیریتی سازمان شهرداری تهران نیز ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد مظاهریان با اشاره به نقش و وظایف دستیاران گفت: متصدیان شغل دستیاری در تعامل و همکاری بی واسطه با مدیر مافوق ضمن تحلیل و ساماندهی فرآیند تصمیم سازی، عهده دار ارائه دیدگاه های تخصصی برای تصمیم گیری، برنامه ریزی، سیاست گذاری، نظارت و مدیریت عملکرد حوزه فعالیت به منظور ارتقا سطح اثربخشی و تسهیل در انجام وظایف و مأموریت های محوله به مدیر مربوطه می شوند.

وی ادامه داد: همچنین این افراد عهده دار پیگیری و نظارت کمی و کیفی بر اجرای تصمیمات مدیر مربوطه، تبیین تصمیمات تخصصی مقام مافوق برای واحدهای ذی ربط هستند.

به گفته مظاهریان، این طرح بر مبنای اصل شایسته گزینی و استعدادیابی در توسعه منابع انسانی موجود گام برمی دارد و درواقع ایجاد فرصت برابر برای ارتقای جایگاه کارکنان توانمند، مستعد و کارآمد در سطوح مدیریتی سازمان برای بهبود هرچه بهتر عملکرد سازمانی و درنهایت رضایت بهتر و بیشتر کارکنان و شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است.

وی با اشاره به ایجاد فرصت برابر برای همه داوطلبان در اجرای این طرح، گفت: بر اساس فراخوان عمومی اعلام شده، تمامی مخاطبان واجد شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت برابر جذب نیرو در شهرداری تهران برای عموم شهروندان واجد شرایط

ایجاد فرصت برابر جذب نیرو در شهرداری تهران برای عموم شهروندان واجد شرایط