مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-13بين الملل

هفتمین نامزد ریاست هیات سازمان ملل در لیبی چه کسی است؟


به نظر می رسد که سازمان ملل در صدد معرفی نیکولای ملادینف، سیاست مدار و دیپلمات بلغاری کارکشته به عنوان رییس هیات سازمان ملل در لیبی است تا وی هفتمین فرستاده این سازمان در لیبی شود که از سال 2011 شاهد درگیری ها است.

- به نظر می رسد که سازمان ملل در صدد معرفی نیکولای ملادینف، سیاست مدار و دیپلمات بلغاری کارکشته به عنوان رییس هیات سازمان ملل در لیبی است تا وی هفتمین فرستاده این سازمان در لیبی شود که از سال 2011 شاهد درگیری ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الشرق الاوسط، منابع لیبیایی و رسانه های محلی گزارش دادند که نیکولای ملادینف، ویر خارجه و دفاع پیشین در بلغارستان که در حال حاضر تصدی منصب هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه را برعهده دارد و در گذشته نیز پست نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق را برعهده داشت، به عنوان رییس جدید هیات سازمان ملل به جای استفانی ویلیامز، دیپلمات آمریکایی تعیین خواهد شد.

گزارش ها از دیپلمات ها نقل کرد که شورای امنیت که با تعیین نیکولای ملادینف موافقت کرده است، طی رای گیری هفته آتی درمورد پیشنویس قطعنامه ای که همچنین با هدف تمدید هیات سازمان ملل در لیبی برای یک سال دیگر، ماموریت ملادینف را نیز اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین نامزد ریاست هیات سازمان ملل در لیبی چه کسی است؟

هفتمین نامزد ریاست هیات سازمان ملل در لیبی چه کسی است؟