مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-13دانش

تلاش وزیرعلوم برای تامین اینترنت رایگان دانشجویان


وزیر علوم از تلاش برای تامین اینترنت ارزان قیمت و یا حتی رایگان دانشجویان در نیم سال جاری تحصیلی خبر داد و گفت: هماهنگی‌هایی در این زمینه با وزارت ارتباطات انجام شده و امیدواریم تا چند روز آینده بتوانیم اینترنت رایگان یا ارزان قیمت در اختیار دانشجویان قرار بدهیم تا ارتباط دانشجو و دانشگاه تسهیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص زمان شروع سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود تاکید کرد: رییس سازمان سنجش آموزش کشور به ما قول دادند تا پایان مهر ماه نتیجه پذیرش دانشجویان جدید الورود را اعلام کنند .

طبیعی است بعد از اعلام نتایج و در عرض چند روز دانشجویان ثبت نام خواهند شد و دانشگاه‌هایی که ترم را شروع کردند می‌تواند آموزش این دانشجویان را شروع کنند.

امیدوارم شرایطی را شاهد باشیم که نودانشجویان برای دوره‌های محدودی در دانشگاه‌ها به صورت حضوری پذیرش کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه‌ها برنامه‌های را تنظیم می‌کند که هم داوطلبان انتخاب رشته به صورت تور مجازی اب این مراکز آشنا کند و هم این که کسانی که در این مراکز پذیرفته می شوند قبل از ورود به دانشگاه از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزیرعلوم برای تامین اینترنت رایگان دانشجویان

تلاش وزیرعلوم برای تامین اینترنت رایگان دانشجویان