مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-13اقتصادي

رایزنی های برای حل مشکل وثایق بانکی گلخانه داران


مدیرعامل اتحادیه گلخانه داران کشور با اشاره به مشکلات گلخانه داران در دریافت وام گفت: رایزنی هایی صورت گرفته تا سازه های گلخانه ای و اسناد روستایی نیز به عنوان وثیقه پذیرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بلاغی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: تنها راه نجات منابع آبی و زیرزمینی کشور در حوزه کشاورزی گسترش و ترویج کشت گلخانه ای است.

مدیرعامل اتحادیه گلخانه داران کشور بیان کرد: در حال حاضر حدود 17-18 هزار هکتار گلخانه فعال در کشور وجود دارد که برای افق 1404 دو برابر این ظرفیت برنامه ریزی شده است.

بلاغی با اشاره به چشم انداز تدوین شده برای خراسان جنوبی در حوزه نهضت گلخانه ای ادامه داد: برای رسیدن به این چشم انداز باید زیر ساخت های خوب، سنجیده و حساب شده داشته باشیم تا در بطن کار با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه شهرک های گلخانه ای خراسان جنوبی باید به روزرسانی شوند، افزود: برای موفقیت در زمینه نهضت گلخانه ای در خراسان جنوبی باید بین تولیدکنندگان و گلخانه داران استان هم افزایی بیشتری به وجود آید.

مدیرعامل اتحادیه گلخانه داران کشور گفت: هدف اصلی و نهایی در خراسان جنوبی تشکیل زنجیره ارزشی تولید محصولات گلخانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های برای حل مشکل وثایق بانکی گلخانه داران

رایزنی های برای حل مشکل وثایق بانکی گلخانه داران