مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-13دانش

کیت تشخیصی سرطان دهانه رحم با حمایت صندوق نوآوری تولید شد


بهناز طوسی زاده، مدیرعامل موسسه تحقیقات علوم مولکولی یاخته فن آور اصفهان در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، در مورد ویژگی های کیت لنفوبلاستویید تولید شده با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: - مدیرعامل موسسه تحقیقات علوم مولکولی یاخته فن آور اصفهان گفت: با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید کیت لنفوبلاستویید برای تشخیص سرطان دهانه رحم شده ایم.

بهناز طوسی زاده، مدیرعامل موسسه تحقیقات علوم مولکولی یاخته فن آور اصفهان در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، در مورد ویژگی های کیت لنفوبلاستویید تولید شده با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این کیت سلول های زنده را تا دو سال در خود نگهداری می کند و امکان انجام آزمایش های بالینی دارد و در روند تشخیص اختلالات ژنتیکی در آزمایشگاه های تشخیص طبی و همچنین مراکز ناباروری مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دیگر این کیت بررسی صحت آزمایشات ژنتیکی انجام شده در آزمایشگاه ها است.

طوسی زاده در مورد کاربرد این کیت نیز خاطرنشان کرد: کیت لنفوبلاستویید شامل سلول های B انسانی نامیرا است و به صورت سل لاین نگهداری می شود.

این محصول در آزمایشگاه های ژنتیک پزشکی برای تشخیص بیماری های ژنتیکی از قبیل تالاسمی، هموفیلی، PKU و سندروم داون کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت تشخیصی سرطان دهانه رحم با حمایت صندوق نوآوری تولید شد

کیت تشخیصی سرطان دهانه رحم با حمایت صندوق نوآوری تولید شد