مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-13اقتصادي

پاسخ مدیرعامل آبفا به فرماندار بویراحمد در خصوص آب روستای توت نده


براساس اطلاعات آبفا، چاه حفر شده در منطقه ساران که آب روستاهای ساران، توت نده، سرتنگ ومجتمع های خدماتی و رفاهی را تامین می کند دارای دبی 19 لیتر در ثانیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  فیض اله پاسره در پاسخ به اظهارات فرماندار بویراحمد در زمینه آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا گفت: آب روستاهای توت نده ، سرتنگ، مجتمع های خدماتی و رفاهی و روستای ساران از محل چاهی با آبدهی 19 لیتر بر ثانیه تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به رشد جمعیت، آب این چاه پاسخگوی نیاز آب مجموعه های فوق الذکر نیست، که با توجه به این نیاز و پیگیری های مکرر مردم توت نده، شرکت آب وفاضلاب اقدام به تامین اعتبار، مبادله موافقتنامه در سال 1398 نموده است.

 پاسره گفت: پس از تامین اعتبار شرکت آب وفاضلاب با ارائه گزارش توجیهی از شرکت آب منطقه ای استان درخواست تخصیص و تعیین محل چاه برای تامین نیازهای آبی جدید مناطق یاد شده نمود که با انجام بررسی های محل توسط شرکت آب  منطقه ای اجازه حفر  یک حلقه چاه عمیق در سفره آب زیر زمینی همان چاهی که در حال حاضر آب روستاهای مذکور را  تامین می کند داده شد.

وی افزود: بر اساس این اقدامات شرکت آب و فاضلاب عملیات پیمان را در تاریخ 1398/7/29 به مناقصه گذاشت که شرکت حفاری دشت آب بویراحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مدیرعامل آبفا به فرماندار بویراحمد در خصوص آب روستای توت نده

پاسخ مدیرعامل آبفا به فرماندار بویراحمد در خصوص آب روستای توت نده