مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-13فرهنگي

کتابی دیگر از ابن عربی ترجمه شد


ترجمه و شرح کتاب «الحکمه» منتشر شد.

«کتاب الحکمه» از آثار محی الدین ابن عربی است که وی در این کتاب، نکته های فراوانی را در موضوع عرفان نظری و عرفان عملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ترجمه و شرح کتاب الحکمه منتشر شد.

کتاب الحکمه از آثار محی الدین ابن عربی است که وی در این کتاب، نکته های فراوانی را در موضوع عرفان نظری و عرفان عملی، به صورت جملات کوتاه، آورده است.

اهمیت این اثر ِ ابن عربی از آن رو است که برخی از نکته هایی که در این کتاب است، در آثار دیگر وی نیست.

علی شالچیان، ناظر، پژوهشگر مطالعات عرفانی و پژوهشگر آثار ابن عربی، این کتاب ابن عربی را ترجمه و شرح کرده است که به تازگی انتشارات سلوک ما چاپ اول آن را در 427 صفحه، با قیمت 750000 ریال ، منتشر کرده است.

علی شالچیان ناظر، که آثاری همچون ترجمه فصوص الحکم (ترجمه تحقیقی)، کتاب سلوک ما و کتاب سطحی نگری را در کارنامه خود دارد، با استفاده از آثار ابن عربی و با بهره گیری از بیش از 280 کتاب ِ مرجع، به ترجمه و شرح این کتاب پرداخته است.

وی در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس توضیح داد: بسیاری از سخنان ِ ابن عربی در ظاهر در موارد فراوانی، شبیه به سخنان عارفان و سالکان دیگر است؛ اما معنای مورد نظر او با بسیاری از عارفان و اهل سلوک، فرق هایی بنیادین دارد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی دیگر از ابن عربی ترجمه شد

کتابی دیگر از ابن عربی ترجمه شد