مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-13اقتصادي

روایت محمد 12 ساله از ظرفیت های بلوچستان برای گردشگران خارجی+فیلم و عکس


محمد درازهی پسربچه 12 ساله بلوچ با یادگیری زبانهای انگلیسی و فرانسه، صنایع دستی و نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان را برای گردشگران خارجی معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، یکی از مهمترین شاخص های پیشرفت و توسعه هر کشور اهمیت به ظرفیت های طبیعی، خارق العاده و منحصر بفرد است که باید به عنوان یک رکن اساسی در جامعه مورد توجه واقع شود.

در جای جای کشورمان ایران و به ویژه استان وسیع سیستان و بلوچستان شاهد ظرفیت های ویژه طبیعی و بی بدیل گردشگری مثل دریای صورتی و سواحل بکر چابهار، گلفشان پیرگل و تنها آتشفشان نیمه فعال کشور در خاش، سفال جهانی کلپورگان، قلعه های باستانی، شهر سوخته، سرزمین رستم دستان و .

را شاهد هستیم.

هریک از مردم برای معرفی و عرضه فرهنگ، آداب و رسوم گذشته و همچنین معرفی آثار برجسته تاریخی، ظرفیت های طبیعی و گردشگری باید همانند یک شناساگر در تلاش و کوشش باشند زیرا موارد مذکور هویت اصلی مردم هر منطقه محسوب می شوند.

محمد درازهی پسر 12ساله بلوچ اهل سراوان که این روزها در فضای مجازی نظر کاربران را به خود جلب کرده با یادگیری دو زبان فرانسه و انگلیسی به سهم خود برای معرفی ظرفیت های منطقه خود در خارج از کشور تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت محمد 12 ساله از ظرفیت های بلوچستان برای گردشگران خارجی+فیلم و عکس

روایت محمد 12 ساله از ظرفیت های بلوچستان برای گردشگران خارجی+فیلم و عکس