مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-13ورزشي

صعود موج سواران به جمع 4 تیم برتر فوتبال ساحلی کشور در روز پایانی


تیم موج سواران ساحل نوشهر با پیروزی مقابل ملوان بندرگناوه به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور راه یافت.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی در آخرین روز برگزاری مرحله دوم گروه ب بازی های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهر یزد، تیم موج سواران ساحل نوشهر به مصاف ملوان بندر گناوه رفت و با نتیجه 5 بر 3 این تیم را شکست داد.

با این پیروزی موج سواران ساحل نوشهر 6 امتیازی شد و پس از تیم 7 امتیازی گلساپوش یزد به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی مسابقات راه یافت.

نوشهری ها این فصل با حضور ستاره های ملی پوش موفق شدند عملکرد خوبی از خودشان به نمایش بگذارند و در نهایت به جمع چهار تیم پایانی راه یابند و حالا امیدوارند در پایان این رقابت ها کسب عنوان کنند و بر روی سکوی تیم های برتر قرار گیرند.

در این گروه گلساپوش یزد (میزبان این گروه) هم در آخرین دیدار خود با نتیجه چهار بر صفر شهرداری بندرعباس را از پیش رو برداشت تا با کسب هفت امتیاز ضمن صدرنشینی به همراه موج سواران نوشهر راهی دور نهایی لیگ برتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ تیم شهریار ساری دیگر نماینده استان مازندران هم به نشانه اعتراض به قضاوت داوران از این رقابت ها کنار کشیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود موج سواران به جمع 4 تیم برتر فوتبال ساحلی کشور در روز پایانی

صعود موج سواران به جمع 4 تیم برتر فوتبال ساحلی کشور در روز پایانی