مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-13اجتماعي

احداث و توسعه نیروگاه های خورشیدی در اماکن عمومی پایتخت


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر کاهش 10 درصدی انرژی مصرفی فضاهای تحت مدیریت شهرداری تهران تا پایان برنامه سوم شهر تهران از احداث و توسعه نیروگاه های خورشیدی در اماکن عمومی پایتخت خبر داد.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر کاهش 10 درصدی انرژی مصرفی فضاهای تحت مدیریت شهرداری تهران تا پایان برنامه سوم شهر تهران از احداث و توسعه نیروگاه های خورشیدی در اماکن عمومی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری با بیان اینکه رو به اتمام بودن منابع سوخت های فسیلی و تخریب محیط زیست توسط آلاینده های ناشی از بهره برداری از این منابع انرژی، گزینه استفاده و توسعه کاربرد انرژی های تجدیدپذیر را امری ضروری و اجتناب ناپذیر کرده است، گفت: احداث نیروگاه های خورشیدی مدتی است در شهرداری تهران با جدیت دنبال میشود.

وی تصریح کرد: در زمینه توسعه انرژی های تجدیدپذیر، شهرداری تهران به عنوان یکی از متولیان اصلی شهر تهران با داشتن حوزه های تحت تملک خود، می تواند نقش مهمی در کاربرد و توسعه انرژی های تجدیدپذیر ایفا کند که یکی از بارزترین آن ها تدوین مصوبه الزام شهرداری تهران به توسعه انرژی های نو و تجدیدپذیر و نظارت مستمر بر اجرای آن است که بر اساس آن شهرداری تهران در سال های اخیر از جمله نهادهای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و توسعه نیروگاه های خورشیدی در اماکن عمومی پایتخت

احداث و توسعه نیروگاه های خورشیدی در اماکن عمومی پایتخت