مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-13اجتماعي

مناسب سازی 10 هزار متر از پیاده روهای هشترود


فرماندار هشترود از مناسب سازی 10 هزار متری پیاده رو ها در سطح شهر خبر داد و گفت: مناسب سازی معابر و پیاده روها با تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری انجام گرفته و نهضت پیاده روسازی توسط این اداره خدمات رسان ادامه دار خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از مناسب سازی 10 هزار متری پیاده رو ها در سطح شهر خبر داد و گفت: مناسب سازی معابر و پیاده روها با تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری انجام گرفته و نهضت پیاده روسازی توسط این اداره خدمات رسان ادامه دار خواهد بود.

امین امینیان در جلسه مناسب سازی معابر که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: کارهایی که توسط شهرداری هشترود انجام گرفته قابل تقدیر اما به اندازه کافی نیست از این رو باید سعی شود تمامی ادارات به خصوص شهرداری در خدمت به معلولان از همدیگر پیشی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نصب آسانسور در ادارات برای تردد آسان معلولان و جانبازان، توجه به خواسته های سالمندان، خدمات دهی به معلولان و مناسب سازی محیط زیست از حقوق اولیه معلولان و جانبازان است.

وی با بیان این که پارک خودرو محل معلولان در هشترود وجود ندارد، اظهار کرد: کمیته فنی متشکل از کارشناسان ادارات باید بر ساخت و سازها نظارت داشته باشند تا حقوقی از هیچ فردی ضایع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی 10 هزار متر از پیاده روهای هشترود

مناسب سازی 10 هزار متر از پیاده روهای هشترود