مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-13سياسي

وزیر علوم: سرمایه آموزش عالی کشور سرمایه مهمی است


قطعا با تحولات دنیا در حوزه علم و فناوری و تغییر سیاست های کلان در دنیا ضرورتا نیاز داریم بیشتر از گذشته به جامعه علمی کشورمان توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مهر، منصور غلامی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه تهران اظهار کرد: در نیمسال گذشته تحصیلی مراکز علم و فناوری ما یک آزمون را پشت سر گذاشتند که در نوع خودش قابل توجه است؛ دانشگاه تهران روز گذشته در جلسه ای گزارشی را ارائه کرد و آن این بود که ورود و برخورد آموزش عالی با شیوع کرونا چگونه بوده است؟ وی افزود: خلاصه گزارش این بود که اقدامات و تحولاتی که توسط آموزش عالی کشور اتفاق افتاده نه تنها چیزی کمتر از سایر کشورها نبود بلکه با ابتکارات ویژه ای رو به رو بوده است.

غلامی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد خانواده آموزش عالی ظرفیت مواجهه سریع و صحیح با تحولات جامعه پیرامون را دارد؛ البته در سال های گذشته هم اتفاقات و حوادثی مثل سیل و زلزله داشتیم که مراکز علم و فناوری ما به خوبی توانستند در میدان حضور پیدا و نقش خود را ایفا کنند.

وزیر علوم افزود: در سال های اخیر حرکت از سوی آموزش و پژوهش و توجه به فناوری ها به سمت دانشگاه های جامعه محور و حل مسائل مهم کشور پیش رفته که این تحولات یک رویکرد جامع داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: سرمایه آموزش عالی کشور سرمایه مهمی است

وزیر علوم: سرمایه آموزش عالی کشور سرمایه مهمی است