مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-13سياسي

105 رقبه وقفی در سطح استان اردبیل دارای سند شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 105  رقبه وقفی در سطح استان اردبیل دارای سند شده که گام بزرگی در راستای تثبیت موقوفات می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در جلسه بررسی صدور اسناد مالکیت موقفات استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش بینی می شود طبق پیگیری و تعامل مناسب با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تعداد 400 فقره سند دفترچه ای در این مدت به تک برگ تبدیل و یا اسناد تک برگی موقوفات فاقد سند اخذ شود.

وی از اخذ 60 فقره سند مالکیت از رقبات موقوفه مرحوم سیدحاتمی در اردبیل خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 105 رقبه وقفی در سطح استان اردبیل دارای سند شده که گام بزرگی در راستای تثبیت موقوفات می باشد.

حجت الاسلام ستوده با بیان اینکه وقف ماندگار است و همانند رود جاری است، خاطرنشان کرد: وقف ریشه در ایمان و باورهای دینی ما دارد و از صدر اسلام وجود داشته و خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل و با اجرای قانون ابطال، شاهد ایجاد تحول و نگرش جدیدی در وقف بودیم طوری که بخش عمده ای از موقوفات بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل عدم داشتن سند مالکیت برای موقوفات را یکی از عوامل موقوفه خواری عنوان کرد و گفت: در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 رقبه وقفی در سطح استان اردبیل دارای سند شد

105 رقبه وقفی در سطح استان اردبیل دارای سند شد