مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-13سياسي

مقابله جدی و مستمر با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس ایلام


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه مقابله جدی و مستمر با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس ایلام است، گفت: برخورد سخت با اراذل و اوباش با پشتوانه محکم قضایی و حمایت مردمی ممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نورعلی یاری صبح روز یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه و مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای مقابله با اراذل و اوباش، قرار گاه محکمی تحت عنوان مقابله هم با اراذل اوباش نوظهور و هم سابقه دار که دارای پرونده های سنگین هستند، ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: این قرارگاه با مشارکت دستگاه های ذیربط و پشتیبانی سپاه پاسداران و دستگاه های فرهنگی مصمم هستیم با پشتوانه محکم دستگاه قضایی با کسانی که مزاحمت برای مردم عزیز ایجاد می کنند مقابله و مبارزه جدی کنیم.

وی گفت: خطابم به اراذل و اوباش این است که مطمئن باشند فضای استان را برای آنها نا امن خواهیم کرد و قطعاً اگر چنانچه بخواهند عرض اندام کنند و موجب سلب آسایش مردم شوند با پشتوانه دستگاه قضایی برخورد محکم خواهیم کرد.

یاری اضافه کرد: در سال های گذشته اقدامات خوب و موثری را در این راه انجام داده ایم و امسال با توجه به تاکید دادستان کل کشور و دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی جلسات خوبی را برگزار کردیم و به یک فهم مشترک برای مقابله جدی با این پدیده در استان رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله جدی و مستمر با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس ایلام

مقابله جدی و مستمر با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس ایلام