مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-13سياسي

تداوم راه پیرغلامان و ترویج سیره تربیتی آنها یک ضرورت مهم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز با توجه به احساس نیازی که در جامعه داریم تداوم راه پیرغلامان و ترویج سیره تربیتی آنها یک ضرورت مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام مهدی عباسی ظهر امروز در سرکشی مشترک ستاد چهل سالگی دفاع مقدس، سازمان تبلیغات و بسیج مداحان استان از پیرغلامان حاج ولی الله احمدی و حاج غلامرضا حیدری اظهار کرد: پیرغلامان امام حسین(ع) جایگاه ویژه ای در طول تاریخ ایران اسلامی داشته اند چراکه واژه پیرغلام زمانی که در کنار نام ارزشمند امام حسین(ع) قرار می گیرد بسیار جایگاه ارزشمند و والایی دارد.

وی تصریح کرد: وجود پیرغلامان امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی نشان از محبت و اراده دیرینه جامعه ایرانی به امام حسین(ع) و مکتب عاشورا است و تکریم این عزیزان یک ضرورت مهم است که همواره باید به آن توجه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تکریم پیرغلامان امام حسین(ع) از دو جهت قابل اهمیت و بررسی است که با این اقدام بسیار نیکو علاوه بر اینکه از مجاهدت ها و خدمات موثر آنها قدردانی می کنیم می توانیم در امر ترویج فرهنگ خادمی در دستگاه امام حسین(ع) برای نسل جدید موثر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم راه پیرغلامان و ترویج سیره تربیتی آنها یک ضرورت مهم است

تداوم راه پیرغلامان و ترویج سیره تربیتی آنها یک ضرورت مهم است