مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-13بين الملل

توصیه راجر استون به ترامپ برای اعلام حکومت نظامی در صورت شکست در انتخابات


راجر استون که چندی پیش مجازات 40 ماه حبسش از بابت اتهام دروغگویی به کنگره و اعمال نفوذ بر شاهدان در پرونده تحقیقات مربوط به ارتباط کمپین ترامپ و روسیه بخشیده شد، - راجر استون که چندی پیش مجازات 40 ماه حبسش از بابت اتهام دروغگویی به کنگره و اعمال نفوذ بر شاهدان در پرونده تحقیقات مربوط به ارتباط کمپین ترامپ و روسیه بخشیده شد، گفت این رییس جمهوری آمریکا در صورت شکست مقابل بایدن در انتخابات نوامبر باید قدرت کامل را به دست گرفته و چهره های برجسته ای نظیر بیل و هیلاری کلینتون و مارک زاکربرگ را به زندان بیاندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، راجر استون، استراتژیست باسابقه جمهوری خواه و معتمد ترامپ که تتوی ریچارد نیکسون را روی پشتش زده، درباره ارتباطاتش با ویکی لیکس در جریان اتفاقات مربوط به انتخابات سال 2016 از جمله در ارتباط با ایمیل های هک شده در حساب های متعلق به حزب دموکرات دروغ گفت.

در مقابل رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات مذکور و کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا مظنون بودند به این که ترامپ این صحبت که بحث درباره افشاگری ها با راجر استون را به یاد نمی آورد، به دروغ مطرح کرده است.

استون دست از وفاداری به ترامپ برنداشت و در ادامه به توصیه ویلیام بار، دادستان کل آمریکا حکم مجازاتش با بخشودگی همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه راجر استون به ترامپ برای اعلام حکومت نظامی در صورت شکست در انتخابات

توصیه راجر استون به ترامپ برای اعلام حکومت نظامی در صورت شکست در انتخابات