مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-13اقتصادي

روستایی که فقط هدف گردشگری شد!


در گردشگری روستایی می توان منابع طبیعی، تاریخی و فرهنگی نواحی روستایی را به عنوان یک کالای فرهنگی گردشگری به گردشگران روستاها ارائه کرد.

- ایسنا/همدان در گردشگری روستایی می توان منابع طبیعی، تاریخی و فرهنگی نواحی روستایی را به عنوان یک کالای فرهنگی گردشگری به گردشگران روستاها ارائه کرد.

سیاست بیشتر کشورهای اروپایی بر این است که توسعه صنعت گردشگری باعث رشد اقتصاد روستایی می شود و مکمل فعالیت های کشاورزی است، به عبارت دیگر ماهیت این نوع گردشگری ایجاد اشتغال، درآمد و متنوع سازی اقتصاد و مشارکت اجتماعی از طریق استفاده از منابع محلی است.

از آنجا که صنعت گردشگری روستایی صنعتی کم هزینه و مناسب است، می تواند به توسعه حوزه روستایی منجر شود، در کشور ما حدود 400 روستای هدف گردشگری وجود دارد که اگر روی آن ها سرمایه گذاری شود باعث رشد این روستاها می شود.

دهیار روستای خاکو از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان درباره اهداف گردشگری روستایی به خبرنگار ایسنا گفت: مسائل آموزشی مانند آموزش افراد برای خدمت در توریسم روستایی به منظور توسعه پایدار، آماده کردن افراد برای تأسیس و مدیریت صنایع کوچک و مشارکت در تصمیم گیری صنعت توریسم روستایی از اهداف این نوع از گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی که فقط هدف گردشگری شد!

روستایی که فقط هدف گردشگری شد!