مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-13سياسي

شاید شورا در آینده تصمیم بگیرد خیابان نارمک به نام احمدی نژاد نامگذاری شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: شاید در آینده شورا تشخیص بدهد که خیابان نارمک به نام احمدی نژاد نامگذاری شود و این جزو اختیارات شورای شهر محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد حق شناس صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه دویست و سی و ششم شورای شهر تهران درباره مخالفت فرمانداری تهران با نامگذاری معبری به نام بازرگان گفت: جایگاه فرمانداری در رابطه با مصوبات شورا کاملاً روشن است و در قانون نیز به این موضوع اشاره کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه فرمانداری تهران درباره مصوبات شورا، کمیته ای تحت عنوان کمیته تطبیق مصوبات شورا در فرمانداری تهران شکل گرفته است که 5 تا 6 نفر عضو این کمیته هستند که فرماندار نیز یکی از اعضای این کمیته محسوب می شود.

درباره وظایف کمیته تطبیق مصوبات شورای شهر تهران گفت: برای این کمیته دو وظیفه مشخص شده است.

حق شناس در ادامه تصریح کرد: نخستین وظیفه این است که آیا مصوبات شورا در حوزه اختیارات نمایندگان مردم است یا خیر؟ و دومین وظیفه این است که این کمیته مصوبات شورا را با قوانین بالادستی تطابق می دهد یا با قوانین بالادستی مغایرت دارد یا خیر؟ حق شناس گفت: در اینکه شورای شهر تهران در ارتباط با نامگذاری اماکن و معابر بر اساس حقوقشان اقدام می کند، شکی نیست و 20 سال است که بر اساس این فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید شورا در آینده تصمیم بگیرد خیابان نارمک به نام احمدی نژاد نامگذاری شود

شاید شورا در آینده تصمیم بگیرد خیابان نارمک به نام احمدی نژاد نامگذاری شود