مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-13ورزشي

افشاگری درودگر درباره قرارداد مربی که مبلغ قراردادش یکساله 8 برابر شد!


رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: مربی که سال 97 دو میلیارد گرفته، سال 98 قراردادش هشت برابر شد.

- جی پلاس ؛ صادق درودگر در مورد تاثیر ایجنت ها روی بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: اثراتی که روی لیگ ما وجود دارد به خاطر این است که 5 ایجنت با هم اتحادیه ای را تشکیل داده اند و باشگاه ها را مدیریت می کنند و حتی برای باشگاه ها شرط قیمت نقل و انتقالات گذاشته اند.

درودگر در مورد این که گفته می شود ایجنت ها در یک هتل بالاشهر جمع می شوند و بازیکن 300 میلیونی را می آورند و به باشگاه یک میلیارد می فروشند و 700 میلیونی که اسمی از آن نیست بین خودشان پخش می شود، گفت: دقیقا چنین اتفاقاتی می افتد؟ حتی به بازیکن می گویند باید ایجنت خودت را عوض کنی و به باشگاه بزرگ بیایی.

وی افزود: من به عنوان یک مسئول نامه ای به آقایان نورشرق، بهاروند و نبی و سازمان لیگ نوشتم و تقاضا کردم بر اساس ماده 50 اساسنامه فدراسیون فوتبال مربوط به کمیته تعیین وضعیت که نظارت و راهبرد ایجنت ها و رابطه آنها با بازیکنان برعهده اش است و همچنین طبق بند 12 ماده 2 آیین نامه داخلی خودشان باید با این ها برخورد و همه اینها را رصد کنند.

از طریق فدراسیون فوتبال هم درخواست شده که اطلاعات مربوط به قرارداد بازیکنان در اختیار این کمیته قرار بگیرد و قطعا این مورد رصد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری درودگر درباره قرارداد مربی که مبلغ قراردادش یکساله 8 برابر شد!

افشاگری درودگر درباره قرارداد مربی که مبلغ قراردادش یکساله 8 برابر شد!