مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-13سياسي

رضایی: رژیم بحرین به دنبال کسب مشروعیت اجاره ای و وارداتی است


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار رشته توییتی تاکید کرد: امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره ای و وارداتی، - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار رشته توییتی تاکید کرد: امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره ای و وارداتی، آن هم از جانب خبیث ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رضایی در رشته توییتی نوشت: شکست در مهار ⁧کرونا⁩ ، اعتراضات ضد نژادپرستی و رکود اقتصادی موجب عقب افتادن ترامپ از رقیب دموکراتش شد و برای جبران آن، به دنبال دستاورد جعلی و دستوری در سیاست خارجی از طریق اعمال فشار بر کشورهای ضعیف عربی منطقه برای سازش با رژیم صهیونیستی است.

برقراری روابط با صهیونیست ها، هدیه انتخاباتی برخی کشورهای عربی به ترامپ، از خون و جیب فلسطینی ها و خنجر از پشت به یکپارچگی و آرمان های امت اسلامی است که رژیم صهیونیستی را به ادامه طرح های اشغالگری (فرایند الحاق و یهودی سازی قدس شریف) تشویق می کند.

امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره ای و وارداتی، آن هم از جانب خبیث ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: رژیم بحرین به دنبال کسب مشروعیت اجاره ای و وارداتی است

رضایی: رژیم بحرین به دنبال کسب مشروعیت اجاره ای و وارداتی است