مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-13سياسي

نامگذاری ها از اختیارات شورای شهر تهران است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به مخالفت هیأت تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر در خصوص نامگذاری ها انتقاد کرد و خواستار اجرای مصوبات شورا توسط شهردار تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به مخالفت هیأت تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری ها تذکر داد و گفت: بنابر مفاد صریح قانون، نامگذاری ها از اختیارات نهاد شوراهای شهر و روستا در کشور است که به عنوان نمایندگان مردم و به نمایندگی از شهروندان انجام می شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این دوره مدیریت شهری مشاهده می کنیم، فرمانداری تهران و نماینده دولتی که شعارش قانونگرایی بوده در یکسری اقداماتی که مسبوق به سابقه هم نبوده است، با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری ها مخالفت می کنند.

سالاری افزود: من از رییس و کلیت شورای شهر و مدیریت شهری تهران تقاضا دارم نسبت به تشکیل جلسه ای با فرماندار تهران و هیأت تطبیق در خصوص این امر مهم و تصمیم خلاف قانون و رویه آنها، اقدام و اعضای شورا بر مصوبه خود پافشاری کنند و از شهردار تهران می خواهیم نسبت به عملیاتی شدن مصوبه شورا اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری ها از اختیارات شورای شهر تهران است

نامگذاری ها از اختیارات شورای شهر تهران است