مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-13سياسي

انتقاد از ایراد فرمانداری به مصوبات نامگذاری معابر شورای شهر


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر در خصوص نامگذاری ها انتقاد کرد.

- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر در خصوص نامگذاری ها انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مخالفت هیات تطبیق فرمانداری تهران با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری ها گفت: بنابر مفاد صریح قانون، نامگذاری ها از اختیارات نهاد شوراهای شهر و روستا در کشور است که به عنوان نمایندگان مردم و به نمایندگی از شهروندان انجام می شود، اما متاسفانه در این دوره مدیریت شهری مشاهده می کنیم، فرمانداری تهران و نماینده دولتی که شعارش قانونگرایی بوده در یکسری اقداماتی که مسبوق به سابقه هم نبوده است، با مصوبات شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری ها مخالفت می کنند.

سالاری با بیان اینکه من از رییس و کلیت شورای شهر و مدیریت شهری تهران تقاضا دارم نسبت به تشکیل جلسه ای با فرماندار تهران و هیات تطبیق در خصوص این امر مهم و تصمیم خلاف قانون و رویه آن ها، اقدام و اعضای شورا بر مصوبه خود پافشاری کنند و از شهردار تهران می خواهیم نسبت به عملیاتی شدن مصوبه شورا اقدام کند، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از ایراد فرمانداری به مصوبات نامگذاری معابر شورای شهر

انتقاد از ایراد فرمانداری به مصوبات نامگذاری معابر شورای شهر