مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-13سياسي

شهردار تهران به دلیل جا به جایی نیروهای شرکت شهر سالم تذکر گرفت


عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: در حالی که در شرایط سخت کرونا به سر می بریم شاهد این هستیم که به دلیل نحوه مدیریت ،نیروهای مجرب از شرکت شهر سالم خارج شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صحن علنی شورای شهر و در تذکری گفت: در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد و تشکر و تقدیر از کادر درمان حداقل وظیفه جامعه به ویژه مدیران و دست اندرکاران است.

وی ادامه داد: در این شرایط متاسفانه با خبر شدیم که بخشی از پزشکان مجرب ونیروهای خدوم و باسابقه شهرداری به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه ها خارج می شوند در حالی که به دلیل تجربه و تخصصی که دارند باید حفظ شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در شرایطی که نیروهای شهرداری و کل دولت موظف به دورکاری هستند ما شاهد جابجایی دستیاران از کلینیک ها هستیم که موجبات نارضایتی آنها فراهم شده است.

صدر اعظم نوری ادامه داد: نمی دانم علت این جابجایی ها چیست و در این شرایط به جای اینکه قدردان کادر پزشکی و کارمندان کلینیک ها باشیم بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران به دلیل جا به جایی نیروهای شرکت شهر سالم تذکر گرفت

شهردار تهران به دلیل جا به جایی نیروهای شرکت شهر سالم تذکر گرفت