مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-13سياسي

برای مبارزه با فساد خط قرمز نداریم


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد خط قرمز نداریم و باید در جامعه اسلامی فساد را فریاد و نسبت به شهداء ادای دین کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،  حجت الاسلام علی مصطفوی نیا صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با حضور اعضای شورای قضایی اظهار کرد: ماموریتی که دستگاه قضا دارد بر هیچکس پوشیده نیست و مقام معظم رهبری تاکید فراوان بر عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد دارد.

وی افزود: مسئولین قوه قضاییه تاکید فراوان بر مبارزه با فساد در درون و بیرون قوه قضاییه دارند و  باید روحیه مبارزه با فساد در دستگاه ها تقویت شود تا دشمن نتواند از این طریق بر ما پیروز شود.

وی تاکید کرد: در دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد خط قرمز نداریم و همه نهادها و سازمانها باید در مبارزه با فساد با دستگاه قضایی همکاری و تعامل داشته باشند باید در جامعه اسلامی فساد را فریاد زد و نسبت به شهداء ادای دین کرد .

وی دادستان سابق را دارای شخصیت قاطع ،پرتلاش ، متعهد دانست و از زحمات و خدمات وی در استان تقدیر و تشکر کرد.

* دادسرا نوک پیکان اجرای عدالت است دادستان جدید مرکز استان نیز بیان داشت: دادسرا نوک پیکان اجرای عدالت است و همه نگاه جامعه به مجموعه دستگاه قضایی و دادسرا است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مبارزه با فساد خط قرمز نداریم

برای مبارزه با فساد خط قرمز نداریم