مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-13سياسي

عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اقدامی نحس است


عادی سازی روابط بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اقدامی نحس و شوم است که با وجود اراده، قدرت و حاکمیت ملت ها سقوط خواهد کرد.

- قم- رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: عادی سازی روابط بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اقدامی نحس و شوم است که با وجود اراده، قدرت و حاکمیت ملت ها سقوط خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای با اشاره به اینکه عادی سازی روابط بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اقدامی شوم است گفت: این اقدام با وجود اراده، قدرت و حاکمیت ملت ها سرنگون و از بین خواهد رفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم همه رژیم های حاکم عربی که برای سازش با دشمن صهیونیستی اقدام کرده و یا می کنند به خوبی می دانند که این سازش برخلاف خواست شرع الهی و بر خلاف اراده ملت های امت اسلامی بوده و برآورده ساختن خواست آمریکا و اسراییل و همسویی با اراده آنها است، و این در حالیست که از زیان های بسیار این اقدامات برای این امت و همچنین از دشمنی اسراییل و آمریکا با امت مطلع هستند.

و سبب جز این نیست که نظام های حاکم به طور مطلق میلی به عدالت با ملت ها ندارند و می خواهند سلطه را به طور کامل و هر امتیاز و فرصتی را به چنگ آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اقدامی نحس است

عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اقدامی نحس است