مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-13فرهنگي

جوکر 2 تولید خواهد شد؟


جوکر یکی از بهترین فیلم های سال 2019 بود و میتواند از آثار به یادماندنی 2010 هم باشد، اما سوال اینجاست که آیا جوکر 2 نیز تولید خواهد شد؟ - ، شخصیت جوکر یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک ها و کتاب های مصور است که در چند دهه اخیر بارها فرصت حضور در فیلم ها و انیمیشن های سینمایی و سریالی را داشته و مجموعه جذابی از بازیگران وظیفه هنرنمایی در نقش آن را برعهده داشته اند.

اما بدون هیچ شک و تردیدی فیلم جوکر که تابستان سال گذشته اکران شد، متفاوت ترین و جذاب ترین اقتباسی بوده که حداقل تا امروز از این شخصیت دوست داشتنی انجام شده و هواداران بسیاری دارد.

ایرنا نوشت: این فیلم که توسط تاد فیلیپس کارگردانی شده و واکین فینیکس را در نقش اصلی اش در اختیار دارد، یکی از بهترین فیلم های سال 2019 بود که تنها از زاویه هنری و سینمایی ارزشمند بود بلکه حرف های سیاسی و اجتماعی بسیاری هم برای مطرح کردن داشت.

موفقیت های فیلم جوکر فراتر از آن به نظر می رسد که قرار باشد خیلی خلاصه به آن اشاره کنیم اما برای فیلمی که نامزد یازده جایزه اسکار شده و دو جایزه را تصاحب کرده و به پرفروش ترین فیلم با رده بندی سنی بزرگسال در جهان تبدیل شده، احتمالا شکستن پیاپی رکوردهای سینمایی اتفاق عجیبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکر 2 تولید خواهد شد؟

جوکر 2 تولید خواهد شد؟