مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-13بين الملل

عادی سازی روابط میان عراق و رژیم صهیونیستی هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد


رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی اعلام کرد که عادی سازی روابط میان عراق و رژیم صهیونیستی هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار با گروهی از توانمندان و چهره های موفق عراقی در زمینه شغلی، روسای سندیکاها، نخبگان و فعالان جنبش مردمی تاکید کرد: عادی سازی روابط میان عراق و رژیم صهیونیستی صورت نمی گیرد و مساله فلسطین پایان نخواهد یافت و پیچیدگی های گسترده ای در این مساله وجود دارد.

اظهارات حکیم درباره عادی سازی روابط با تل آویو پس از آن صورت می گیرد که اخیرا دو کشور امارات و بحرین در اقدامی خیانتکارانه و ضد ارزشهای حمایت از آرمان فلسطین، به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آوردند.

این اقدام با موجی از واکنش های خشمگین ملتهای عربی و اسلامی مواجه شده است تا جایی که برخی از حامیان قضیه فلسطین خواستار بسته شدن سفارت امارات در کشورهایشان شده اند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق ادامه داد: ما بر لزوم حل مشکلات حل و فصل نشده میان بغداد و اربیل تصریح کرده و به این امر اشاره کردیم که سفر نخست وزیر به اقلیم کردستان عراق، سفری متفاوت بود و رویکرد مثبت موجود در دیدار برهم صالح رییس جمهور با مصطفی الکاظمی نخست وزیر در آرام کردن اوضاع نقش آفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط میان عراق و رژیم صهیونیستی هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد

عادی سازی روابط میان عراق و رژیم صهیونیستی هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد