مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-13اقتصادي

تعطیلی 23 درصد از واحدهای نوشت افزار فروشی در اراک


رییس اتحادیه کتابفروشان، لوازم التحریر و لوازم مهندسی اراک گفت: 23 درصد از واحدهای نوشت افزارفروشی در اراک تعطیل شده اند.

- ایسنا/مرکزی رییس اتحادیه کتابفروشان، لوازم التحریر و لوازم مهندسی اراک گفت: 23 درصد از واحدهای نوشت افزارفروشی در اراک تعطیل شده اند.

مجید امینی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود هفت ماه است که صنوف کتابفروشان و لوازم التحریر تعطیل هستند و هیچگونه فروشی نداشته اند، تنها در نیمه دوم این بازار اندکی به حرکت درآمد، اما اصلا فروش چشمگیری حاصل نشده است.

وی افزود: فروش روزهای اخیر این صنف کمتر از یک سوم سال گذشته بوده و تمامی این ضررها به سبب شیوع ویروس کرونا بوده چراکه مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند و تمامی آموزش ها به صورت مجازی و با استفاده از وسایل قدیمی انجام شد.

رییس اتحادیه کتابفروشان، لوازم التحریر و لوازم مهندسی اراک تصریح کرد: بیشتر اجناس لوازم التحریری وارداتی هستند و به سبب نوسانات ارزی افزایش قیمت در این حوزه طبیعی است که تاکنون افزایش سه برابری ایجاد شده، البته در اجناس داخلی نیز به سبب افزایش قیمت مواد اولیه که وارداتی است، افزایش حدود 35 درصدی حاصل شده است.

امینی راد بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده از ابتدای سال تاکنون، حدود 23 درصد واحدهای این صنف تعطیل شده که با این اوضاع پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 23 درصد از واحدهای نوشت افزار فروشی در اراک

تعطیلی 23 درصد از واحدهای نوشت افزار فروشی در اراک