مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-13بين الملل

عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی، نحس و هشدار یک شر بزرگ است


آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شنبه شب با انتشار بیانیه ای در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی)، - ایسنا/قم آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین شنبه شب با انتشار بیانیه ای در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی)، نحس و هشدار شری بزرگ است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین شنبه شب با انتشار بیانیه ای در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی)، نحس و هشدار شری بزرگ است.

وی در این بیانیه آورده است: همه رژیم های حاکم عربی که برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اقدام کرده و یا می کنند، بخوبی می دانند که این سازش، برخلاف خواست شریعت الهی و خواست ملت های امت اسلامی است و به مثابه برآورده ساختن خواست آمریکا و اسراییل و همسویی با اراده آنها بوده و این در حالی است که از زیان های بسیار آن برای این امت و از دشمنی اسراییل و آمریکا با امت آگاه هستند.

در بیانیه رهبر شیعیان بحرین آمده است: نظام های حاکم هرگز میلی به عدالت با ملت ها ندارند و می خواهند سلطه خود را به طور کامل اعمال و هر امتیاز و فرصتی را به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی، نحس و هشدار یک شر بزرگ است

عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی، نحس و هشدار یک شر بزرگ است