مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-13اقتصادي

انتقال زندانیان غیربومی از استان در دستورکار دادگستری البرز


مجموعه دادگستری استان البرز انتقال زندانیان غیربومی از استان، تفکیک نگهداری زندانیان بر اساس جرم، رصد هفتگی زندانیان تحت قرار کفالت و استفاده از ظرفیت خیرین در آزادی زندانیان دارای بدهی کمتر از 10 میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، صبح امروز در سومین نشست شورای مدیران دادگستری استان البرز که به میزبانی ندامتگاه مرکزی کرج برگزار شد، به اهمیت زندان در بازپروری و بازگرداندن بزهکاران به جامعه اشاره و بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه به زندان برای دومین بار در یک سال اخیر، شورای مدیران در یکی از ندامتگاه های استان برگزار می شود تا در نشست مشترک با مدیران زندان های استان، مسائل و مشکلات موجود از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای برون رفت نیز پیگیری شود.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز ادامه داد: برطرف شدن کمبودهای زندان های استان البرز یک تکلیف قانونی است ولی فراهم شدن شرایط متناسب با شان و کرامت انسانی، نیازمند هم افزایی کلیه دستگاه های اجرایی و قضایی استان است.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز به اهمیت زندان و زندانی در برنامه ریزی های دادگستری استان اشاره و افزود: در برنامه های تحولی دادگستری که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندانیان غیربومی از استان در دستورکار دادگستری البرز

انتقال زندانیان غیربومی از استان در دستورکار دادگستری البرز