مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-13اقتصادي

نوشت افزار مرتبط با پوست مشمول استاندارد اجباری است


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: خمیربازی و رنگ انگشتی و وسایلی که با پوست بچه ها در ارتباط باشد، مشمول استاندارد اجباری است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: خمیربازی و رنگ انگشتی و وسایلی که با پوست بچه ها در ارتباط باشد، مشمول استاندارد اجباری است.

داوود کارگرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: لوازم التحریر در حال حاضر مشمول استاندارد اجباری نیست، به علت نبود تقاضا برای دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآورده های مذکور در استان، تاکنون هیچ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در این زمینه در استان زنجان صادر نشده است.

وی افزود: رقابتی که میان تولیدکنندگان لوازم التحریر در داخل کشور وجود دارد، باعث افزایش روزافزون کیفیت تولیدات در این صنعت شده است که این امر تمایل مردم را به سمت خرید لوازم التحریر استاندارد ایرانی سوق می دهد و بازار را برای تولیدکنندگان داخلی امن تر می کند.

این مسئول با بیان اینکه نشان استاندارد برای تولید نوشت افزار اجباری نیست، ادامه داد: استاندارد نوشت افزار برای واردات اجباری است ولی در مجموع دریافت نشان استاندارد برای اکثر تولیدات نوشت فزار اجباری نیست اما کالاهایی از قبیل خمیربازی و رنگ انگشتی و وسایلی که با پوست بچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشت افزار مرتبط با پوست مشمول استاندارد اجباری است

نوشت افزار مرتبط با پوست مشمول استاندارد اجباری است