مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-12فناوري

240 هزار درخواست در سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی ثبت شد


مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ثبت 240 هزار و 487 درخواست و دایری 152 هزار و 981 سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) در سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی (xdslplus) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید محمد امامی مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ثبت 240 هزار و 487 درخواست و دایری 152 هزار و 981 سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) در سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی (xdslplus) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه به 63 درصد از مجموع درخواستهای ثبت شده در این سامانه تا نیمه شهریور ماه جاری رسیدگی شده، اعلام کرد: حداقل زمان پاسخگویی در این سامانه حدود یک ساعت و میانگین زمان پاسخگویی 168 ساعت است که در بیشتر موارد زمان بر بودن رسیدگی درخواستها به دلیل عدم اقدام مشترک برای سایر مراحل دریافت سرویس است.

با راه اندازی سامانه xdslplus سرویس دهندگان ملزم هستند براساس زمانبندی مشخص شده (72 ساعت کاری) به درخواستهای ثبت شده پاسخ دهند و درصورت تاخیر یا ایجاد مشکل در ارائه سرویس علاوه بر مشترک باید به رگولاتوری نیز پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 هزار درخواست در سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی ثبت شد

240 هزار درخواست در سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی ثبت شد