مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-12اقتصادي

عرضه روزانه 100 میلیون دلار ارز در سامانه نیما


به گفته رییس بانک مرکزی متوسط عرضه ارز در نیما به صورت روزانه 100 میلیون دلار است که تداوم این روند نشان دهنده بهبود روند بازگشت ارزهای صادراتی است.

- جی پلاس ، عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی درباره جلسه با اعضای اتاق بازرگانی نوشت: ایلنا نوشت: عصرامروز 22 شهریور ماه 99 به همراه همکارانم در حوزه ارزی جلسه خوبی با گروهی از صادرکنندگان نمونه کشور و رییس و تعدادی از اعضای هیأت رییسه اتاق بازرگانی داشتیم.

در این جلسه تأکید کردم: بانک مرکزی تعامل با صادرکنندگان را در دستور کار دارد و از هرگونه همکاری با آنان در راستای بازگشت ارزهای صادراتی شان دریغ نخواهد کرد.

صادرکننده ها نقشی اساسی در مقاومت اقتصادی کشور ایفا کرده و می کنند، لذا همدلی و تلاش جمعی صادرکننده ها در کنار بانک مرکزی برای عبور از شرایط سخت کنونی کشور یک ضرورت است.

همچنین با اشاره به تعدد وظایف بانک مرکزی در اعمال سیاست های پولی وکنترل تورم ونظارت بر بانک ها، تامین ارز کالاهای اساسی، دارو و مواد اولیه را اولویت اصلی بانک مرکزی دانسته و تاکید کردم نباید توجه داشته باشیم که بانک مرکزی تولیدکننده ارز نیست بلکه تلاش می کند بازار ارز را تنظیم و به اولویت بندی از نیازهای کشور در تامین ارز توجه لازم بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه روزانه 100 میلیون دلار ارز در سامانه نیما

عرضه روزانه 100 میلیون دلار ارز در سامانه نیما