مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 01:502020-09-12ورزشي

بازگشت آرامش به شطرنج با تغییر مدیریت/ ماه هاست تمرین جدی ندارم


اولین استاد بین الملل شطرنج بانوان ایران با ابراز رضایت از شرایط کلی این رشته گفت: شرایط فدراسیون نسبت به گذشته و با تغییر مدیریت تا حد زیادی سر و سامان گرفته و آرامش لازم ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا خادم الشریعه که دی ماه سال گذشته همزمان با تغییر تابعیت برخی ورزشکاران از جمله علیرضا فیروزجا و در انتقاد به عملکرد فدراسیون وقت خداحافظی خود را از تیم ملی شطرنج اعلام کرد، در بازگشت دوباره به این تیم در مسابقات مختلف از جمله المپیاد جهانی حاضر شد و با حریفانش به صورت آنلاین رقابت کرد.

این استاد بزرگ شطرنج بانوان که اردیبهشت ماه و پس از نشست با سرپرست فعلی فدراسیون شطرنج برای بازگشت به تیم ملی اعلام آمادگی رسمی کرد، از عملکرد خود در رقابت های آنلاینی که شرکت داشته رضایت دارد در حالیکه می گوید مدت هاست تمرین جدی نداشته است.

وی همچنین از سروسامان گرفتن نسبی اوضاع شطرنج و آرامش ایجاد شده به واسطه تغییر مدیریت ابراز رضایت کرد.

از عملکردم در مسابقات برق آسای فیده راضی نبودم سارا خادم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی ماه های گذشته در سه رویداد شرکت داشته است، گفت: مسابقات برق آسای آنلاین فیده یادبود ویلهلم اشتیاینیس اولین رویدادی بود که طبق دعوتنامه دریافتی در آن شرکت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آرامش به شطرنج با تغییر مدیریت/ ماه هاست تمرین جدی ندارم

بازگشت آرامش به شطرنج با تغییر مدیریت/ ماه هاست تمرین جدی ندارم