مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 20:302020-09-12اقتصادي

آغاز ثبت نام برای نوسازی تاکسی های فرسوده قزوین


اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به آغاز ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: با توجه به آمار بالای تاکسی های فرسوده در شهر قزوین لازم است که صاحبان خودروهای فرسوده در اولین فرصت به سازمان تاکسیرانی مراجعه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به آغاز ثبت نام نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: با توجه به آمار بالای تاکسی های فرسوده در شهر قزوین لازم است که صاحبان خودروهای فرسوده در اولین فرصت به سازمان تاکسیرانی مراجعه و برای نوسازی خودرو خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به میزان آلایندگی و مصرف سوخت بالا، اولویت با تاکسی های فرسوده خصوصاً پیکان است و تسهیلات 35 تا 40 میلیون تومان با سود 4 درصد در نظر گرفته شده است.

عرشیان با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسی شهری اظهار داشت: در حال حاضر 1300 خودرو فرسوده داریم این یعنی حدود پنجاه درصد ناوگان تاکسی ما فرسوده است.

وی ادامه داد: در صورتی که اقدامی برای نوسازی ناوگان شهری انجام نشود، در سال 1400 حدوداً هفتادوپنج درصد ناوگان تاکسی فرسوده خواهیم داشت و طی پنج سال آینده فرسودگی به صددرصد افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام برای نوسازی تاکسی های فرسوده قزوین

آغاز ثبت نام برای نوسازی تاکسی های فرسوده قزوین