مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 18:452020-09-12فرهنگي

قرار بود جمشید هاشم پور «مختار» باشد


پخش چندین و چندباره «مختارنامه» در مناسبت ها، اگرچه در این سال ها انتقادهایی به جا را متوجه رویکرد تلویزیون نسبت به پخش این سریال تاریخی کرده است، - پخش چندین و چندباره مختارنامه در مناسبت ها، اگرچه در این سال ها انتقادهایی به جا را متوجه رویکرد تلویزیون نسبت به پخش این سریال تاریخی کرده است، اما قطعا این رویکرد از ارزش کار عواملی که هشت سال از عمرشان را معطوف به تولید سریالی تاریخی مذهبی با این حجم از پروداکشن کرده اند، کم نمی کند.

محمود فلاح، تهیه کننده ای که در کارنامه اش سریال هایی چون مختارنامه ، تفنگ سرپر ، خوش رکاب ، قبیله عشق و فیلم هایی از جمله رسم عاشق کشی ، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین ، جایی در دوردست ، چراغی در مه و .

به چشم می خورد، با سپری شدن بیش از یک دهه از نمایش اولیه سریال مختارنامه ، معذوریت ها را برای بازگو کردن برخی حرف و حدیث ها و ناگفته ها از این سریال کمرنگ کرده است.

حالا فلاح از تمام مرارت هایی می گوید که به جان خریده تا کار به سامان برسد و روی آنتن برود.

با این همه او همچنان مشتاق است که فرصتی دست دهد تا دوباره در کسوت تهیه کننده، در ساخت یک مجموعه نمایشی فاخر نقش و سهمی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازپخش سریال مختارنامه از شبکه آی فیلم انگیزه ای است تا پای صحبت های محمود فلاح بنشینیم و کم و کیف س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود جمشید هاشم پور «مختار» باشد

قرار بود جمشید هاشم پور «مختار» باشد