مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 14:352020-09-12بين الملل

انهدام مقر گروه های ضد انقلاب در کردستان عراق


رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در پاسخ به شرارت های ضد انقلاب ، در چند روز اخیر مقر گروهک های ضد انقلاب در منطقه کردستان عراق را طی سلسله عملیات های توپخانه ای ، موشکی و پهبادی هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعالم؛ معاون عملیات این قرارگاه با اعلام این خبر از مأیوس شدن آمریکایی ها با انهدام کامل تیم های تروریستی در مرزهای شمال غرب کشور طی سال های گذشته خبر داد و گفت: از سال گذشته ایادی استکبار با طرق مختلف ایجاد ناامنی در مرزهای کشورمان را در دستور کار خود قرار داده اند.

سردار خلیل زاده با بیان این که اقتدار نیروهای مسلح در مقابله موثر با گروهک های تروریستی ضد انقلاب باعث شد تا آنها نتوانند به صورت نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند ، افزود: استکبار جهانی با سازمان دهی هسته ها و اعزام عناصر وابسته خود به داخل کشور نقشه شوم ترور افراد انقلابی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: عملیات اخیر سپاه در پاسخ به شرارت ضد انقلاب در انجام یک‌ مورد ترور در استان کردستان بود .

وی افزود : در عملیات های چند روز اخیر مقر ضد انقلاب کاملا منهدم شد و علاوه بر این تعدادی از گروهک های تروریستی نیز که در جدار مرزی کشور ترکیه و کشورمان با هدف ایجاد اختلاف مستقر شده بودند هدف قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام مقر گروه های ضد انقلاب در کردستان عراق

انهدام مقر گروه های ضد انقلاب در کردستان عراق