مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-12اقتصادي

شوک به ازدواج و فرزندآوری در ایران/ چرا احتمال افزایش سقط جنین در کشور وجود دارد؟


با توجه به توضیحات معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره کاهش شوکه کننده آمار ازدواج، شیب کاهشی ازدواج به نسبت سال های قبل می تواند یک شوک باشد و این شوک روی موضوع فرزندآوری حتما تاثیر خود را خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ به نقل از ایلنا، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: شیب کاهشی ازدواج به نسبت سال های قبل می تواند یک شوک باشد و این شوک روی موضوع فرزندآوری حتما تاثیر خود را خواهد گذاشت.

محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اینکه شیوع کرونا و حواشی آن چقدر باعث شده آمار ازدواج کاهش یابد و شاهد عدم تمایل جوانان به ازدواج باشیم، گفت: در این خصوص نه آمار قطعی داریم و نه پایشی مناسبی صورت گرفته است که بخواهم بر اساس آمار گزارش دهم، اما در این خصوص هشدار می دهیم و معتقدیم باید فکر اساسی برای آن کرد.

تندگویان بیان کرد: امر ازدواج و ورود به یک زندگی در ایران همیشه با سنت های خودش همراه بوده، مثل برگزاری مراسم عروسی و زمانی که در کشور درگیر کرونا شدیم زمان طلایی برای برگزاری این مراسم ها در کشور بود، چرا که ماه های رجب، شعبان و تعطیلات نوروز را داشتیم و از طرفی اکنون هم در ماه محرم هستیم و ماه صفر هم پیش رو داریم و در این ایام نیز عموما مراسمی برگزار نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک به ازدواج و فرزندآوری در ایران/ چرا احتمال افزایش سقط جنین در کشور وجود دارد؟

شوک به ازدواج و فرزندآوری در ایران/ چرا احتمال افزایش سقط جنین در کشور وجود دارد؟