مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-12حوادث

سرقت از خانه مرد مسن با داروی بیهوشی


در بررسی منزلم متوجه شدم اسماعیل و امیر پس از بی هوش کردنم، اموالی از قبیل ساعت، طلاجات و کارت عابربانکم در مجموع به ارزش حدود 620 میلیون ریال راسرقت کرده و از محل متواری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شرق، دو سارق منزل با جلب اعتماد شاکی و رفت‌و‌آمد به خانه این مرد در‌ نهایت او را بی‌هوش و اموالش را سرقت کردند.

ششم مردادماه پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف منزل با شکایت مردی 70‌ساله در کلانتری 127 نارمک تشکیل و با دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی در گام اول برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت شد.

او ماجرای سرقت را این‌طور شرح داد: حدود یک‌ماه قبل با جوانی حدودا 28‌ساله به‌نام اسماعیل در پارک محل آشنا شدم و چندین مرتبه او را ملاقات و اعتمادی نسبت‌به او پیدا کردم.

پس از مدتی با توجه به اینکه محل سکونتم ساختمان ویلایی و قدیمی است و به بازسازی و باغبانی نیاز داشت، موضوع را با اسماعیل در میان گذاشتم و او نیز گفت در کار‌های ساختمانی و تعمیرات مهارت دارد و با قیمت مناسب تعمیرات ساختمان را انجام می‌دهد.

اسماعیل همان روز همراه من برای بازدید و برآورد هزینه و مصالح مورد نیاز به منزلم آمد و پس از بازدید قرار شد از روز بعد برای تهیه مصالح و تعمیر مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از خانه مرد مسن با داروی بیهوشی

سرقت از خانه مرد مسن با داروی بیهوشی