مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-12اجتماعي

برپایی زائر سرای آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه


به همت آستان قدس رضوی، ستاد اربعین حسینی و خیران مردمی، امکاناتی برای تسهیل ورود زائران پاکستانی در مرز میرجاوه فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق براتی در جریان بازدید از پروژه مجتمع بین راهی حضرت امام رضا (ع) در مرز میرجاوه با اشاره به اینکه پیش از این در مسیر مرز میرجاوه تا زاهدان هیچگونه امکاناتی برای استقبال از زائران پاکستانی مشتاق زیارت اهل بیت (ع) وجود نداشت، گفت: طی سال های اخیر به همت آستان قدس رضوی، ستاد اربعین حسینی و خیران مردمی، امکاناتی برای تسهیل ورود زائران پاکستانی در مرز میرجاوه فراهم شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: مجتمع خدمات رفاهی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت 6 هکتار با زیربنای پنج هزار و 100 مترمربع در مرز میرجاوه برپا شده است.

وی افزود: این مجتمع بین راهی با امکاناتی نظیر نمازخانه، سالن غذاخوری، محل استراحت، استحمام و همچنین درمانگاه مجهز به امکانات بستری برای رفاه حال زائران توسط آستان قدس رضوی در حال ساخت است.

براتی بیان کرد: مجتمع خدمات رفاهی امام رضا (ع) همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی زائر سرای آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه

برپایی زائر سرای آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه