مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-12بين الملل

ترامپ برای لاپوشانی گاف کرونایی خود به چرچیل و روزولت متوسل شد


رییس جمهوری آمریکا بی اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا توسط خودش را با فعالیت های رهبران جنگ جهانی دوم از جمله فرانکلین دلانو روزولت و وینستون چرچیل مقایسه کرد تا ملتش را در دفاع جدیدی از نگفتن حقیقت درباره همه گیری، - رییس جمهوری آمریکا بی اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا توسط خودش را با فعالیت های رهبران جنگ جهانی دوم از جمله فرانکلین دلانو روزولت و وینستون چرچیل مقایسه کرد تا ملتش را در دفاع جدیدی از نگفتن حقیقت درباره همه گیری، آرام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، ترامپ در تجمع کارزارش در میشیگان، بعد از افشاگری های کتاب در دست انتشار وودوارد تحت عنوان خشم درباره اینکه او در خلوت به خطرات کووید 19 اذعان کرده در حالی که در ملاءعام به آمریکایی ها می گوید شرایط تحت کنترل است، از خودش دفاع کرد.

وی استدلال کرد که سعی دارد ترس ایجاد نکند، مضمونی که پنج شنبه شب پیش گرفته بود و این بار در همین راستا خود را با روزولت و چرچیل مقایسه کرد که در جنگ با آلمان نازی، به نماد رهبری در آمریکا و بریتانیا تبدیل شده بودند.

اما مقایسه های او چه به لحاظ تاریخی و چه نحوه ارائه آن، دارای اشکال بودند.

روزولت و چرچیل در مورد چالش هایی که کشورهایشان در دوران رکود و جنگ با آن ها روبه رو بودند، با عموم صادق بودند، در حالی که ترامپ در جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برای لاپوشانی گاف کرونایی خود به چرچیل و روزولت متوسل شد

ترامپ برای لاپوشانی گاف کرونایی خود به چرچیل و روزولت متوسل شد