مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-12سياسي

سرنوشت وعده های جشن اتمام «مسکن مهر» در کرمان/پایان کدام سال؟


وعده های جشن اتمام مسکن مهر در استان کرمان را مسئولان وزارتخانه ای و استانی طی سال های گذشته زیاد مطرح کرده اند اما آیا پرونده این طرح تا پایان امسال با رضایت کامل مردم از وعده ها در استان بسته خواهد شد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مسکن مهر که در دولت نهم برای خانه دار شدن اقشار ضعیف و متوسط جامعه سنگ بنای آن نهاده شد، علی رغم اینکه چندین سال از آغاز آن می گذرد اما همچنان در کشور و استان پهناور کرمان جزو مباحث جلسات شورای مسکن است و وعده هایی که برای اتمام و جشن تکمیل این واحدها داده می شود، ادامه دارد.

در استان کرمان هر چند اظهارنظرهای متفاوتی از آمار کلی مسکن مهر طی سال های گذشته از سوی مسئولان مطرح شده اما وعده های اتمام آن هم از سوی مسئولان وزارتخانه مربوطه و استانی مکرر داده شده تا بالاخره پرونده آن بسته شود.

در این زمینه مروری می کنیم از آنچه طی چند سال اخیر بر مسکن مهر در استان کرمان گذشت و وعده های مسئولان در این ارتباط تا امروز.

  خرداد ماه سال 96/بلاتکلیفی 16 هزار مسکن مهر کرمان محمدمهدی بلوردی مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان کرمان در خرداد ماه سال 96 گفت: 16 هزار و 601 واحد مسکن مهر در استان کرمان هنوز افتتاح نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت وعده های جشن اتمام «مسکن مهر» در کرمان/پایان کدام سال؟

سرنوشت وعده های جشن اتمام «مسکن مهر» در کرمان/پایان کدام سال؟