مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-12بين الملل

توافق بحرین با اسراییل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است


دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در سخنانی تأکید کرد: توافق بحرین با اسراییل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است.

- دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در سخنانی تأکید کرد: توافق بحرین با اسراییل به معنای پذیرش رسمی معامله قرن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در سخنانی اقدام آل خلیفه در امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: توافق بحرین با اسراییل به معنای پذیرش رسمی معامله قرن است.

عریقات با بیان اینکه بحرین با امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی خیانت کرد، گفت: بحرین و امارات به اسراییل اعتماد کرده و با این رژیم توافقی را امضاء کردند اما واقعیت این است که اعتماد به تل آویو و واشنگتن و امید بستن به تشکیل ائتلافی مشترک بر اساس وعده های آنها یک توهم است.

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: از این پس بحرین و امارات باید تمام دارایی های خود را برای انتخاب مجدد نتانیاهو و ترامپ در اراضی اشغالی و آمریکا، هزینه کنند.

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در پیامی توییتری اعلام کرده بود: یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد ! وی افزود: دو دوست بزرگ ما، اسراییل و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق بحرین با اسراییل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است

توافق بحرین با اسراییل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است