مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-12سياسي

جشنواره شعر بسیج با عنوان «رازهای ارغوانی» برگزار می شود


نهمین جشواره سراسری شعر بسیج با عنوان «رازهای ارغوانی» آغاز شده است و علاقه مندان می توانند تا 29 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشواره ارسال نمایند.

- یزد ـ نهمین جشواره سراسری شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی آغاز شده است و علاقه مندان می توانند تا 29 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشواره ارسال نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار نیمه ماه مبارک با شاعران است، همزمان با هفته دفاع مقدس جشنواره رازهای ارغوانی را برگزار می شود.

بخش های موضوعی شامل رازهای ارغوانی با روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس، مکتب سلیمانی شهید والامقام سردارحاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی، جهش تولید با محوریت اقتدار و بالندگی، شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار با محوریت مدافعان سلامت، کمک مومنانه با محور مواسات و همدلی است.

همچنین بخش زخم های شعله ور شامل افشای جنایت های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین سوریه، عراق و دیگر جریان های مقاومت، سبک زندگی اسلامی ایرانی با توجه به مسجدمحوری، تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و موارد مرتبط دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر بسیج با عنوان «رازهای ارغوانی» برگزار می شود

جشنواره شعر بسیج با عنوان «رازهای ارغوانی» برگزار می شود