مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-12سياسي

تکلیف 6 کرسی خالی مجلس یازدهم چه می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند پارسال برگزار شد، اما در این دوره نامزد های 11 حوزه انتخاباتی مجموع آرای مورد نیاز برای پیروزی در مرحله نخست را به دست نیاوردند و در نهایت 279 منتخب به مجلس راه یافتند.

- ، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند پارسال برگزار شد، اما در این دوره نامزد های 11 حوزه انتخاباتی مجموع آرای مورد نیاز برای پیروزی در مرحله نخست را به دست نیاوردند و در نهایت 279 منتخب به مجلس راه یافتند.

پیش از آغاز رسمی مجلس یازدهم و در روز های نخست آن، سه نماینده منتخب با نام های فاطمه رهبر از حوزه انتخابیه تهران، محمد علی رمضانی دستک از حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و عیسی جعفری از حوزه انتخابیه کبودرآهنگ بر اثر بیماری کرونا درگذشتند و دو منتخب دیگر یعنی غلامرضا تاجگردون به دلیل رد اعتبارنامه و سینا کمالخانی به دلیل عدم تایید مدرک تحصیلی از نمایندگی در دوره یازدهم بازماندند.

حالا به این 5 کرسی بلاتکلیف مجلس باید کرسی حوزه انتخابیه میانه را هم افزود که دور دوم انتخابات به دلیل رد صلاحیت یکی از داوطلبان، برگزار نشد.

* 6 کرسی خالی در مجلس یازدهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف 6 کرسی خالی مجلس یازدهم چه می شود؟

تکلیف 6 کرسی خالی مجلس یازدهم چه می شود؟