مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-12اقتصادي

چرا مشکلات اقتصادی، ایران را شوکه می کند؟


عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید همانطور که بسیاری از کشورها برای کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی، نسبت به تغییر رویه در سیاست گذاری های کلان اقدام کردند، - عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید همانطور که بسیاری از کشورها برای کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی، نسبت به تغییر رویه در سیاست گذاری های کلان اقدام کردند، ایران نیز باید همین مسیر را طی کند.

ناصر ریاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی وضعیت اقتصادی بسیاری از کشورهای منطقه مانند ترکیه نشان می دهد که این کشورها نیز در سال ها و دهه های گذشته با مشکلات اقتصادی کلانی دست و پنجه نرم می کرده اند اما با درک دقیق مشکلات و تغییر در سیاست گذاری های این حوزه توانسته اند این مشکلات را کاهش دهند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه سیاست گذاری اقتصادی وجود دارد، بیان کرد: با توجه به این که ما نتوانسته ایم برنامه ریزی مناسبی برای مشکلات فعلی داشته باشیم، هر اتفاق و تغییر جدیدی به اقتصاد ایران یک شوک منفی وارد می کند، شوکی که تا درک آن و تلاش برای برطرف کردنش، اثرات منفی جدی بر اقتصاد وارد می کند.

عضو اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: یکی از اصلی ترین مسائلی که در ایران فراموش شده، لزوم اعتماد به بخش خصوصی و میدان دادن به این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مشکلات اقتصادی، ایران را شوکه می کند؟

چرا مشکلات اقتصادی، ایران را شوکه می کند؟