مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-12سياسي

چگونه 80 میلیون بپا برای مسؤولان مملکت بگذاریم؟


رییس اولین کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر این فریضه در کشور نهادینه شود، مسؤولان احساس می کنند 80 میلیون بپا دارند و مراقب عملکرد خود خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، نشست تشریح برنامه ها و جزییات اولین کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز شنبه 21 شهریورماه با حضور حجت الاسلام روح الله مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ و رییس کنگره و حجت الاسلام حسین علاءالدین دبیر کنگره در خبرگزاری فارس برگزار شد.

تفاوت امر به معروف و نهی از منکر با دیگر فرایض حجت الاسلام روح الله مختاری در این مراسم به اشاره به اینکه در میان فرائض امر به معروف و نهی از منکر از تأکید بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: امیرالمؤمنین (ع) می فرمایند مابقی فرایض در برابر امر به معروف و نهی از منکر مثل کف آبی از دریاست که نشانه اثرگذاری این فریضه به ویژه در جامعه سازی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدف بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) شکل گرفته است که این مهم از طریق جامعه سازی محقق می شود و در غیر این صورت، تمدن نوین الهی و بسترسازی برای ظهور میسر نخواهد بود.

مختاری با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مترقی ترین و دلپذیرترین احکام الهی است، تصریح کرد: پایه دعوت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه 80 میلیون بپا برای مسؤولان مملکت بگذاریم؟

چگونه 80 میلیون بپا برای مسؤولان مملکت بگذاریم؟