مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-12اقتصادي

16 هزار هکتار اراضی اسدآباد مستعد اجرای عملیات آبخیزداری


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون در 30 هزار و 701 هکتار از عرصه مراتع ملی شهرستان عملیات آبخیزداری انجام شده و 16 هزار 399 هکتار از عرصه منابع ملی نیز مستعد و نیازمند اجرای عملیات آبخیزداری است.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون در 30 هزار و 701 هکتار از عرصه مراتع ملی شهرستان عملیات آبخیزداری انجام شده و 16 هزار 399 هکتار از عرصه منابع ملی نیز مستعد و نیازمند اجرای عملیات آبخیزداری است.

بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از هفته گذشته طرح عملیات آبخیزداری در حوزه شیلاندر، آجین و سد نعمت آباد روستای کمک سفلی شهرستان آغاز شده است.

وی از انجام 250 هکتار بذرکاری و بذرپاشی در شیلاندر و کمک سفلی شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در راستای آبخیزداری در سال گذشته بندهای ملاتی، گابیونی، خشکه چین در شیلاندر، چنارسفلی، قراکند و کمک سفلی انجام گرفته است.

شاهمرادی در رابطه با توسعه زراعت چوب در سطح شهرستان براساس سند راهبری افزود: در اسفندماه سال گذشته 60 هزار اصله نهال صنوبر بین مردم و کشاورزان توسط منابع طبیعی در همین راستا برای کشت الگویی توزیع شد که این برنامه قطعاً در اسفند سال جاری نیز انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار هکتار اراضی اسدآباد مستعد اجرای عملیات آبخیزداری

16 هزار هکتار اراضی اسدآباد مستعد اجرای عملیات آبخیزداری