مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-12اقتصادي

70 درصد مسکن مهر در دولت دهم و یازدهم تحویل متقاضیان شده است


به گفته معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان: 70 درصد مسکن مهر در دولت دهم و یازدهم تحویل متقاضیان شده است، بعضی از واحدها فاقد متقاضی و بعضی در مراجع قضایی مطرح است تا تعیین تکلیف شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، اجرای طرح مسکن مهر در سیستان و بلوچستان در سال 86 و پس از سفر استانی هیأت دولت به زاهدان شروع شد که بر اساس آن دولت تعهد کرد 22 هزار و 300 واحد خانه در این استان بسازد و در سال های بعد به دلیل استقبال مردم تعداد تعهد ساخت واحد های مسکن مهر این استان تا 23 هزار و 408 واحد افزایش یافت.

بیشتر واحد های مسکن مهر در زاهدان مربوط به خیابان پرستار و محله تازه تاسیس مهرشهر که انبوه سازان مسکن مهر آن را ایجاد کرده اند، واقع است.

مهرشهر از مرکز زاهدان فاصله زیادی دارد و این فاصله زیاد موجب شده دولت هزینه زیادی را برای ایجاد زیرساخت های این منطقه متحمل شود و تعداد زیادی از واحدها هم به دلایل مختلف معطل بماند.

  * مصالح غیر استاندارد، استاندار را در آسانسور گرفتار کرد استفاده از مصالح غیر استاندارد و دقت پایین در ساخت مسکن مهر در مهرشهر، حاشیه های زیادی را برای مسئولان داشته است، تا جایی که وقتی علی نیکزاد ، وزیر سابق راه و شهر سازی دولت قبل سال 1393 در سفر به زاهدان به صورت نمادین 10 هزار واحد از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مسکن مهر در دولت دهم و یازدهم تحویل متقاضیان شده است

70 درصد مسکن مهر در دولت دهم و یازدهم تحویل متقاضیان شده است