مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-12سياسي

از ظرفیت تحصیلکرده های بومی برای ریشه کنی بی سوادی استفاده شود


بخشدار گل تپه شهرستان کبودراهنگ گفت: توسعه سوادآموزی با اولویت و بیش از گذشته، در سال جاری در منطقه تداوم خواهد یافت و تصمیم بر این است از ظرفیت فکری و عملی تحصیلکرده های بخش برای پوشش تحصیلی بی سوادان استفاده شود.

- ابراهیم دهقانی خواه شنبه 22 شهریورماه در جلسه مشترک دهیاران بخش گل تپه و اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه، شاخص پیشرفت و توسعه در هر جامعه را دانش و آموزش عنوان کرد و افزود: محور همه پیشرفت های جامعه و ارتقاء اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی یاددهی و یادگیری است و باید با تعامل همگانی این چشم انداز و هدف متعالی و تعالی بخش در کشور نهادینه شود.

وی با بیان اینکه توسعه سوادآموزی رویکردی بر تحقق و بحث آموزش برای همگان در کشور آغاز می شود، تأکید کرد: برنامه های آموزشی در راستای پیشبرد سوادآموزی در منطقه و در روستاهای دور دست این حوزه انجام پذیرفته است.

دهقانی خواه بیان کرد: ضروری است موضوع آموزش و ارتقاء سواد در بین خانواده ها با اولویت و بیش از گذشته با همکاری اجتماعی نهادهای مختلف از جمله همکاری دهیاران در روستاها با آموزش و پرورش بخش گل تپه در دستور کار قرار گیرد تا ریشه کنی بی سوادی در نقاط روستایی منطقه در سال جاری در دست اقدام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت تحصیلکرده های بومی برای ریشه کنی بی سوادی استفاده شود

از ظرفیت تحصیلکرده های بومی برای ریشه کنی بی سوادی استفاده شود